Personal Training

Werkwijze

Het intakegesprek

Dit gesprek is kosteloos en vrijblijvend. Na de kennismaking bespreken we onder andere je doelstelling, je medische achtergrond en maken we globaal een planning met de daarbij behorende afspraken.

Startmeting

De test vindt plaats tijdens de 2e afspraak. De uitslag wordt met je besproken en we plannen het eerst volgende testmoment. Op die manier krijgt je een duidelijk inzicht in het resultaat van uw inspanningen.

  • Bloeddruk
  • Gewicht
  • Verhouding vetmassa & vetvrije massa
  • Vetpercentage
  • Body Mass Index
  • Omvang middel

De trainingen

Aan de hand van het 1e gesprek en de uitslag van de test maak ik een persoonlijk trainingsprogramma. Tijdens de trainingen streven we naar een optimale belasting voor dat moment. Dit is afhankelijk van je fysieke en mentale gesteldheid.

Voedingsadvies

Afhankelijk van je doelstelling zal ik je vragen om een “voedingsdagboek” in te leveren. Na analyse hiervan volgt een advies.

Indicatie van de trainingsmogelijkheden

  • Cardiovasculair
  • H.I.T. (high intensity training)
  • Core-stability (stabiliseren van de spieren rondom de romp)
  • Krachtuithoudingsvermogen (figuuraanpassing)
  • TRX® suspension training, een combinatie van functionele kracht, flexibiliteit, balans en core stability.
  • Bokstraining
  • Bootcamp training
  • Sportspecifiek (ter ondersteuning of voorbereiding van specifieke sporten)
  • Uiteraard kunnen de diverse trainingsvormen gecombineerd worden.

PT met 4!

Ook is er de mogelijkheid om met 4 personen tegelijk te trainen. Hierbij wordt er rekening gehouden met ieders doelstelling en profiteer je toch van de exclusiviteit van personal training.

Door gezamenlijk te trainen, zijn de prijzen per persoon aantrekkelijk.