Home

Vind jij het fijn om een stok achter de deur te hebben als het gaat om bewegen?
Voel je je zekerder en prettiger als je begeleiding krijgt bij het sporten? 
Kun jij wel wat uitdaging op jouw eigen niveau gebruiken als het gaat om sporten? 
Of heb je andere redenen waarom jij op zoek bent naar een personal trainer?

Hier ben je in ieder geval van harte welkom!

Voor mij gaat gezondheid hand in hand met bewegen, stressreductie, individueel bepaalde en juiste voeding want waar de één blij van wordt en energie van krijgt, daarvan kan de ander compleet gesloopt met een borrelbuik op de bank liggen.

Na de HALO (Haagse Academie Lichamelijke Opvoeding) ben ik altijd met veel plezier en overgave les blijven geven op verschillende sportscholen waar ik veel groepslessen als onder andere Total Body workouts, aerobics, kick fun, spinning en RPM lessen heb verzorgd en fitnessbegeleiding heb gegeven.

Op dit moment geef ik, naast de personal training, nog RPM lessen bij Azzurro Wellness en verzorg ik lessen voor Mom in Balance.

Ik vind het een feest om mensen te motiveren, enthousiasmeren en ieder op zijn/ haar eigen niveau met eigen doelen verder te begeleiden.

Personal training geef ik heerlijk in de buitenlucht; op het strand of in de duinen.

Bij behoefte kan ik ook vanuit mijn werk als orthomoleculair therapeut, ondersteunen. Meer informatie over mijn praktijk vind je hier.

Personal training

Werkwijze

Het intakegesprek

Dit gesprek is kosteloos en vrijblijvend. Na de kennismaking bespreken we onder andere je doelstelling, je medische achtergrond en maken we globaal een planning met de daarbij behorende afspraken.

Startmeting

De test vindt plaats tijdens de 2e afspraak. De uitslag wordt met je besproken en we plannen het eerst volgende testmoment. Op die manier krijgt je een duidelijk inzicht in het resultaat van uw inspanningen.

  • Bloeddruk
  • Gewicht
  • Verhouding vetmassa & vetvrije massa
  • Vetpercentage
  • Body Mass Index
  • Omvang middel

De trainingen

Aan de hand van het 1e gesprek en de uitslag van de test maak ik een persoonlijk trainingsprogramma. Tijdens de trainingen streven we naar een optimale belasting voor dat moment. Dit is afhankelijk van je fysieke en mentale gesteldheid.

Voedingsadvies

Afhankelijk van je doelstelling zal ik je vragen om een “voedingsdagboek” in te leveren. Na analyse hiervan volgt een advies.

Indicatie van de trainingsmogelijkheden

  • Cardiovasculair
  • H.I.T. (high intensity training)
  • Core-stability (stabiliseren van de spieren rondom de romp)
  • Krachtuithoudingsvermogen (figuuraanpassing)
  • TRX® suspension training, een combinatie van functionele kracht, flexibiliteit, balans en core stability.
  • Bokstraining
  • Bootcamp training
  • Sportspecifiek (ter ondersteuning of voorbereiding van specifieke sporten)
  • Uiteraard kunnen de diverse trainingsvormen gecombineerd worden.

PT met 4!

Ook is er de mogelijkheid om met 4 personen tegelijk te trainen. Hierbij wordt er rekening gehouden met ieders doelstelling en profiteer je toch van de exclusiviteit van personal training.

Door gezamenlijk te trainen, zijn de prijzen per persoon aantrekkelijk.

Revalidatie

Na een periode van ziekte is het vaak weer een hele kunst om sportieve activiteiten op te pakken. Zeker als je misschien toch al nooit zo’n sportief ‘type’tje’ bent geweest.
Van verschillende kanten krijg je, ook dan, toch vaak het advies om ‘lekker’ te gaan sporten. Een hele kunst kan ik me zo voorstellen, als dit al niet helemaal ‘je ding’ was vóór je ziekte, laat staan nu… Nu je nog moe bent van allerlei behandelingen, bij moet komen van een heftige en wellicht onzekere periode in je leven en emoties van tijd tot tijd daardoor ook nog de loop met je nemen.
Niet echt een moment om dan maar eens enthousiast je sporttas in te pakken en je te begeven naar die sportschool op de hoek waar al die sporty’s blij staan te springen in een les, heftig staan te sjorren aan wat apparaten of zich compleet uitputten op een loopband.

Op dat moment zou je misschien iets willen vinden dat aansluit bij jou… bij jouw achtergrond, jouw wensen en het liefst binnen een groepje dat voelt wat jij voelt, hetzelfde heeft meegemaakt en waarvoor de stap naar een sportschool ook nog te groot is.

Ook hiervoor bied ik mogelijkheden. Samen kunnen we aan de slag om op een laagdrempelige manier, jouw conditie weer te verbeteren waardoor je je ook weer lekkerder in je vel zult voelen en je herstel op verschillende niveau’s ten goede zal komen. Deze lessen geef ik buiten; heerlijk in de duinen en op ’t strand.

Daarbij zou ik, als orthomoleculair therapeut, ook op andere manieren kunnen ondersteunen in de gezondheid. Voor meer informatie over mijn praktijk, klik hier.

Groepen en bedrijven

Daarnaast verzorg ik graag bootcamps of andere lessen voor bedrijven of groepen. Een enthousiaste werkhouding van de werknemers begint immers bij een goede gezondheid en een positieve teamspirit. Daarbij zijn medewerkers die sporten in betere conditie, energieker en vaak positiever,  waardoor het ziekteverzuim lager ligt.

Voordelen van bedrijfstrainingen hieronder op een rij’tje;
– Gezondere en energiekere werknemers.
– Minder ziekteverzuim.
– Voorkomen lichamelijke en mentale klachten.
– Werknemers die allerter, productiever en gelukkiger zijn.
– Aanpakken van overgewicht
– Creëren van een hechter team.

Deze trainingen kan ik, naar wens, combineren met een presentatie over de Focus op Vitaliteit waarbij ik praktische handvatten kan aanreiken om de route naar gezondheid te vinden, te volgen of te behouden.

Bij behoefte kan ik medewerkers ook verder individueel begeleiden op het gebied van gezondheid zodat ik, vanuit mijn invalshoek als orthomoleculair therapeut, kan bijdragen aan een vitaal en succesvol bedrijf.

Voor meer informatie over mijn praktijk, klik hier

Contact

Via onderstaand formulier kun je contact opnemen en/ of een afspraak maken.

Ook ben ik bereikbaar op het nummer 06-16499676. Mocht ik niet in de gelegenheid zijn om je direct te woord te staan, neem ik zo snel mogelijk contact met je op.